pondělí 21. září 2015

Proč vzniklo Muffino

Možná jednou někoho, třeba i mně samotnou, bude zajímat, proč jsem blog Muffino vlastně založila.

Tento blog jsem založila proto, že mám ráda pečení a proces toho jak z jednotlivých ingrediencí vzniká něco nového. Užívám si vůni čerstvého ovoce, rozpuštěného másla, ořechů a smetany. Při míchání ingrediencí se mi sbíhají sliny. Baví mně vybírat kvalitní suroviny ve specializovaných obchůdcích, hledat nové recepty a zkoušet to, co v naší krajině není až tak všední.

Vystudovala jem gympl, pak nějakou dobu pracovala v zahraničí, kde jsem zjistila, že práce v kuchyni je to, co mně opravdu baví. Nyní žiju v Praze. Pracuji jako kancelářská krysa a po večerech sním o vlastní cukrárně.

Peču hlavně pro sebe, protože kromě procesu pečení si i náramně užívám i jezení. Abych nevypadala jako koule, roznáším své výtvory také kamarádům a známým. Víkendový výlet se neobejde bez koláče či buchty. Narozeniny bez dortu jako by nebyly. Sem tam se mi ozvou známí, abych upekla něco i pro jejich rodinku.

Jako správná holka, která ctí tradiční funkci ženy v kuchyni, ocením jako dáreček vše možné i nemožné kuchyňské vybavení, tak se prosím nedivte, že budu v některých článcích děkovat kamarádům za jejich pozornosti :-)

Ve znamení jsem blíženec, takže jsou moje představy o tom, jak by měl tento blog vypadat tak trochu rozpolcené. Rozhodla jsem se tedy péct různé druhy dobrůtek v takzvaných "výzvách". Dám si tedy za úkol po určité období péct v určitém stylu. To, co se povede, uvidíte tady na blogu.

Na závěr ještě prosím vězte, že pravidelnost psaní je pro mně věc obtížná. Psací, ale i pečící nálada musí prostě přijít, jen tak dokážu v kuchyni dělat zázraky a o receptech se dlouhosáhle rozepsat. Je tedy možné, že někdy během jednoho dne přibyde receptů více a jindy se zase dočkáte až po dlouhých týdnech.

Toť prozatím vše. Přeji  hodně zdaru v kuchyni:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat