sobota 17. října 2015

Raw makové koláče


Dneska jsem vyzkoušela další z úžasných raw receptů. Z koláčků jsem byla nadšená. Mlsala jsem, ale zárověň mám skvělý pocit, protože jsem snědla jen samé zdravé věci. Mák je plný vápníku mandle jsou bohaté na minerály, jablka mají plno vitamínů. Navíc po nich necítím takový ten pocit těžkosti a přeplnění jako po klasických koláčích. Jestli patříte mezi zastánce zdravějších verzí známých pokrmů věřím, tento recept Vás nezklame.

INGREDIENCE
  • 5 lžic máku
  • 5 lžic strouhaného kokosu
  • med podle potřeby
  • 1velké jablko
  • mandle
POSTUP
  • Mandle necháme odmočit ideálně přes noc ve vodě
  • V misce smícháme mák a kokos. Směs promixujeme tyčovým mixérem.
  • Přidáme med a vymícháme v tuhou hmotu. Pokud máte čas nechte hmotu uležet v lednici přes noc.
  • Jablko nakrájíme na kolečka a vykrájíme jadřince (ďíra v jablíčku nevadí)
  • Makovou hnotu naaranžujeme  na jablíčka. Vyplníme s  ní í díru po vykrojených jadřincích.
  • Nakonec nazdobíme odmočenými mandlemi.

2 komentáře:

  1. To by mě nenapadlo, nápad výborný! :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tenhle recept jsem teda taky někde našla..ale chutná fakt skvěle. :-)

      Vymazat