čtvrtek 17. března 2016

Cibulový koláč s tvarohem a sušenými rajčaty

Velikonoce se blíží a já si po dlouhé době koupila časopis s recepty. Konkrétně speciál Veselé velikonoce časopisu F.O.O.D. Původně jsem časopis kupovala hlavně kvůli sladkým receptům, ale musím říct, že mně nakonec nadchly i ty slané. Jeden jsem právě dopekla a rozplývám se blahem. Časopis cibulový koláč doporučuje péct na škaredou středu, zřejmě to bude proto, že vám dokáže lahodně zpříjemnit i ten nejškaredší den. Doufám, že se na mně nebude nikdo zlobit, když se o tohle dokonalé jídlo podělím i s vámi.



INGREDIENCE
Těsto
  • 150g měkkého másla
  • 200g polohrubé mouky + na podsypání
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 150g měkkého tvarohu
  • 1 vejce
  • špetka soli
Náplň
  • 300g tvrdého sýra
  • 50g sušených rajčat
  • 4 vejce
  • sůl, pepř, lžička mleté papriky a lžička mletého kmínu
  • 2 malé cibule
POSTUP
  •  Všechny ingredience na těsto dáme do misky a vypracujeme hladké těso. Těsto dáme do sáčku a necháme v lednici odležet zhruba hodinu.
  • Tvrdý sýr nastrouháme na hrubo, rajčata nakrájíme na kostičky. Poté smícháme všechny ingredience kromě cibule.
  • Odleželé těsto přemýstíme do formy a rovnoměrně uhňácáme na dno i okraje formy. Propícháme vidličkou a pečeme v předehřáté troubě na 180 stupňů 10 minut.
  • Na předpečený korpus rozetřeme náplň, nakonec poklademe cibulí nakrájenou na plátky. Pečeme dalších 20 minut.

Žádné komentáře:

Okomentovat