neděle 6. března 2016

Sweet Secret of raw

Už druhý týden jsem se pokoušela v úterý odpoledne dostat do IF Café číslo dvě. Marně. Mají narváno a tak musím zahodit můj původní plán sepsat vše hezky postupně a přináším recenzi na jiné skvělé místo. Sweet secret of raw. 
 

Záměrně nepíšu kavárna. Kafe vám tady sice udělají, ale hlavní důvod proč secret of raw navštívíte jsou jejich skvělé dortíky ze zdravých surovin. Je to tu samý oříšek, datle, ovoce...alergici ať prosím obejdou tento podnik velkým obloukem.



Tuhle zdravou cukrárnu jsem navštívila už několikrát. Kromě těch skvělých dortíků, já zkusila borůvkový, jsem stihla vyzkoušet i růžové víno, zázvorový čaj a magový sorbet..vše chutnalo na jedničku. Měla jsem i to štěstí vyzkoušet jejich ostružinový cupcake na raw festivalu.

Věděli jste, že vydali vlastní kuchařku? Je nádherná. Plná nápaditých receptů a nádherných fotek. Jeden výtisk i s věnováním se vyhříva i u mně doma v polici s ostatními kuchařkami. Jen jsem se ještě nedostala k odskoušení receptů, ale nebojte, ono to přijde.
 

Prostředí tady mají hezké a klidné..nábytek je částečně z palet. Na některých místech se sedělo skvěle, na některých jsem měla trochu problém se uvelebit. Personál je moc milý a vstřícný. Pokud patříte mezi raw maniaky, určitě oceníte, že si přímo v cukrárně můžete koupit 100% raw kakao, čokoládu a další dobroty.


Žádné komentáře:

Okomentovat