čtvrtek 12. listopadu 2015

Pákový kávovar



Konečně! Konečně si doma udělám dobrý kafe. Z kafového barbara jsem se posunula do kategorie závislák a tak bylo na čase poohlídnout se po dobrém kafi i na doma. Jsem čím dál tím víc rozmlsaná a rozpustné kafe nebo 3v1 už mně prostě neuspokojují.

Nejdřív jsem se o kávě chtěla něco dozvědět a tak jsem zabrousila do knihovny. Šla jsem jen tak na blind a měla jsem štěstí. Povedlo se mi půjčit úžasnou knihu, kterou doporučuji všem, koho káva alespoň trošku zajímá...Vlastně tak trochu uvažuju, že si knížku pořídím domů, kromě procesu výroby kávy totiž obsahuje i skvělé recepty.


Po přečtení knížky jsem byla odhodlaná si pořídit alespoň Frenchpress. Nakonec mi přál osud a zdědila jsem malý pákový kávovar.
 
 Pořádný zátěžový test můj nový mazlík ještě nezažil. První kafe koupené jen tak na rychlovku radši taky nezmiňuju (a profesionalitu zaměstnance jednoho velmi známého obchodu s kafem radši taky ne). Na druhou stranu se už teď nemůžu dočkat až vyzkouším nové recepty s dobrou kávou a taky se chci naučit alespoň jeden obrázek late artu :-)


Tak držte palce ať se mi daří, možná se pak můj blog rozroste o rubriku "káva" :-)

Znáte nějaké další zajímavé knížky o kávě?


Žádné komentáře:

Okomentovat